Saturday, January 22, 2011

~~~ MENDAKI BUKIT TEPIAN PANTAI MARINA~~~

Sunguh bosan duk kt umah kalu xde wat pape,,,, 2 la yg aku alami sejak begelar 'Pengangur' haissss bile la aku nk posting nie,,, ekonomi meleset tp kerajaan xnk ngaju yg ekonomi Malaysia meleset dan AKU yg jdi mangse,,,, tp xpe mugkin ade hikmahnye.... mugkin aku dapat banyak mase duk kt umah gan family tlg2 mak abah aku dan banyak masa gan kawn2 Kemaman idaman haaaaaa kn2,,, mcm2 la aktivitinye kalu dh duk ramai,,, yg 2 rancang nie yg 2 rancg tu... last seme xjdi,,, aha... 

tp kali nie jdi sbb projek yg biase je,,, iaitu daki bukit berhampiran dgn pantai Marina,, plan asal nk nek bukit len,,, tp bukit 2 dh kene tarah!! manusia rakus!!
tp ok gak la bukit nie mencabar gak la,,, kuor gak la peluh aku setitik dua aha~   ok,,, JOM TGOK GAMBO!! sebarang pandagan dan kritikan amat dialu-alukan,,, :) 

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...