Friday, January 21, 2011

~~Konvo Fatin~~

assalamualaikum~~~

seperti tajuk diatas post kali ak ade letak pic konvo sepupu aku,,, Fatin Raihan namenye,,UITM S.Alam.....~~aku xsangke leh sampai n masuk Uitm lagi huk2~~ lame dh xmsuk(megimbau kenangan lalu) ahhh! buang mase la nk nk igt2 buang mase xdop paedoh..ahaahahah~~ ;)

kebetulan family aku holiday umah kak ina(putrajaye),,, aku gn cousin aku yg lain g la meraikan hari bsejarah bg fatin 2,,,,dan memg dah lame fatin suh ak dtg tuk amik pic konvo die wat kenangan,,,
dri putrajaye ke s.alam,,  dah tentu ak xthu jln kt kl 2,, abg Azhan(laki kakina) buatkn pete tuk ak,,, n peta 2 bjaye ak ikut yg tepat... ehe kalu xde peta 2,,tahun dpan la bru sampai,,,2 pom kalu smpai,, ahaha.. 

Pakai jubah,wajah ceria,pegang bunge,mak ayah gembire,bahagia, muke bangga tgok anak  dpt ijazah,,,, bile la ak nk konvo nih... jeles tgok sepupu ak dpt men baling topi,dapt bunge mahal(memg kaye la sape jual bunge,sekuntum RM10 tu pom dh cam dh layu) aha banyak gak la ak snap pic die,,, dh JOM TGOK GAMBO! ;)  sebarang pendapat dan pandangn mahupun kritikan amat dialu-alukan, sile tgalkan komen anda diruangan yg disediakn dibawah,, ;)
























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...