Monday, June 7, 2010

Apih vs Ima,,,

oleh sebb sudah bezman kurun dop update blog nie maka banyop la peristiwe yg menipe diruku(wat ayat kut sedap ati jek aha) aku cube la tuk upload semua kejadian tersebut,,,,

hari nie...aku letak pix khawin apih n ima,,, nie majlis kt umah apih...setelah lama becinta cintun maka(dr foundation mereke kapel) pade 12 march(yekot, xbape igt) mereke selamat ijabkabulkan,, cinta suci murni mereka aku telah rakamankan menerusi lensa d3k aku. aku budak baru belajar,,,xthu,xreti,xmahir nk setting2 mode. Yang best,photography pengatin ialah adik burn iaitu alimin(kayumanis),,die ler bnyok ajo tym 2, yg lagi best g ikut shoot outdoor kt bukit keluang,,,,syok2 so nie hasilnye dr budak bru balajo... layan jelah~~~

















best tgok membe kawen,,, aku tak terpikr agi nak bekhwin,, bile n sape la jodoh ak ye,,(nusuk celoh ane ahu,pitih xdop nok kawen guane boh)
terime kasih la kt yg terlibat dalam proses penyerapan ilmu yg berlaku hari itu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...